top of page

Değerli konuklarımız, Günübirlik Ayder turu 09.00 da RİZE şehir merkezindeki ( Rize Meydan PTT karşısından ) Sahil Seyahat ofisimizin karşısından meydandan kalkacak olan aracımıza sizleri alıyor ve Ayder Turu'nu gerçekleştirmek üzere yolculuğumuza başlıyoruz. Yolculuğumuza devam edip Fırtına Deresi boyunca ilerleyip Fırtına Vadisinde Tarihi köprülerde ve Zipline aktivitesi için misafirlerimize  süre veriyoruz.Ardından Rize'nin en güzel ilçelerinden biri olan Çamlıhemşine varıyoruz. Buradan 15 dk sürecek olan yolculuğumuzun ardından dizi ve reklam çekimlerinin yapıdığı Şenyuva(Çinçiva) köyüne varıyoruz.(30 dk mola)Şenyuva köyünü ve 1699 yılında yapılmış olan tarihi taş kemer köprüsünü fotoğraflıyor ve aracımıza binip 15 dk sürecek olan Zilkale turu yolculuğumuza başlıyoruz. Tarihi kale 750 metre yükseklikte konumlanmış  8 burç ve bir gözetleme kulesinden oluşan Zilkale'yi ziyaret ediyoruz. Zilkalede kuşbakışı bütün Vadiyi izleyebiliyoruz. Kalemizi fotoğrafladıktan sonra kaledibi cafe'de çay,kahve,mısır ve patates yiyoruz. Zilkale'de ayrılarak ayder turumuzun son durağı olan bölgemizin debisi en yüksek ve en güzel şelalelerinden biri olan Palovit şelalesi ile gezimize devam ediyoruz.Palovit şelalesi 15 m yüksekliğinde olup ve etrafında farklı bitki örtüleri bulunmaktadır. Daha sonra bir insanın yaşamı boyunca görebileceği en güzel manzaralara tanıklık ederek Ayder Yaylasına varıyoruz. Ayder yaylası turunda Kaçkarların zirvesinden akan ve tabiatın insana sunduğu benzersiz oluşumlardan biri olan Gelinin Duvağına benzediği içinde Gelintülü ismini alan Gelintülü şelalesinde keyifle fotoğraflarımızı çekiyoruz ve saat 17:00 a buluşmak üzere serbest zaman veriyoruz. Daha sonra Ayder Turumuzu sonlandırıyor Rize'ye doğru yola çıkıyoruz.

Ayder yaylası turunda yapılması gerekenler:
-Palovit şelalesinin yanına inip serinlemek
-Tarihi Zilkaleye çıkıp manzarayı fotoğraflamak
-Şenyuva köprüsünde fotoğraf çekmek
-Ayder yaylasında çay içmek ve muhlama yemek

Ayder Turu

09.15

Gündoğdu (Otoyol)

09.20

Çayeli (Şehir Merkezi Yol Üzeri)